قالب وبلاگ

راه اندازی سایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران

نوشته شده توسط:علی حاذقی | ۳ دیدگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رشتیانی با بیان اینکه امور مالی کانون در سال جدید هدف خاصی در مورد خدمات رسانی بهتر به سردفتران و دفتریاران شاغل،‌‌بازنشسته و مستمری بگیران در سراسر کشور داشته است،گفت: در این راستا سامانه‌ای تحت عنوان "دریافت فیش برای حقوق شاغلین، بازنشستگان‌ و مستمری بگیران" طراحی و اجرا شد که براساس آن کلیه پرداخت ها اعم از دریافت‌های مالی و پرداخت‌های درمانی از طریق این سایت قابل مشاهده است.

ادامه مطلب را مطالعه کنید

وی ادامه داد: آدرس این سایت در حال حاضر 185.105.186.14 است که کارکنان کانون می‌توانند با کد پرسنلی و کد ملی وارد این سامانه شده و فیش حقوقی ماهانه خود را دریافت کنند. این فیش ها از ابتدای بهمن ماه سال گذشته(1394) در این سایت بارگذاری شده است.سردفتران و دفتریاران شاغل هم می‌توانند با کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شوند. همچنین تقاضای گواهی حقوق،درخواست ضمانت، درخواست استفاده از تسهیلات بانک ملی و مشاهده پرداختهای درمانی بیمه تکمیلی هم از طریق این سامانه قابل دیدن است.

مدیرمالی کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه اعلام کرد: سردفتران و دفتریاران بازنشسته و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن اعلام کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره حسابی که از آن حقوق بازنشستگی یا مستمری دریافت می نمایند، به عنوان کلمه عبور وارد سامانه شده و اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش کنند.

رشتیانی با اشاره به تفاهم نامه کانون با بانک ملی برای اختصاص تسهیلات صد میلیون ریالی برای بازنشستگان و مستمری بگیران کانون اظهار داشت: این تفاهم‌نامه پس از انعقاد به اطلاع همکاران بازنشسته خواهد رسید و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت کنند.

وی افزود: دریافت گواهی حقوق یا مستمری،ریز پرداختی‌های درمانی به تفکیک هر ماه از ابتدای سال 95 برای بازنشستگان و مستمری بگیران قابل مشاهده است.همچنین دریافت گواهی اشتغال به کار از طریق این سامانه طراحی شده و به محض ثبت کد رهگیری صادر می‌شود.

رشتیانی همچنین تاکید کرد: بانک جامع اطلاعاتی از کلیه مراکز درمانی،رفاهی و ورزشی طرف قرارداد کانون در سراسر کشور هم در این سامانه درج خواهد شد.

وی در پایان از روسای کانون ها و جوامع استانی درخواست کرد تا لیست مراکز رفاهی و ورزشی قابل استفاده برای همکاران را به امور مالی کانون جهت درج در سامانه فوق ارایه کنند.

منبع: کانون سردفتران و دفتریاران

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۰:۱۲

    Can I simply just say what a relief to discover an individual who really
    knows what they're discussing on the internet.

    You definitely understand how to bring an issue to light and make it
    important. More people must check this out and understand this side of the story.
    I was surprised that you aren't more popular given that you surely possess the gift.

  • Elsie

    Elsie

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۹:۱۲

    Awesome article.

  • stefanyzulkowski.jimdo.com

    stefanyzulkowski.jimdo.com

    • ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۰:۲۴

    For most recent news you have to pay a visit web and on the web I found this web site as a
    finest web page for latest updates.